Herman Tilke kirúgva! Ki az új sztártervező?
2010.03.16. 11:12
Mint blogunk megtudta, Budapest legújabb gokartcsarnoka, a Gokartaréna új vonalvezetéssel várja a kikapcsolódni vágyókat.
Ismeretes, az előző pályát a világ leghíresebb versenypálya tervezője, Herman Tilke tervezte, és nagyon jó barátságot kötött a szervezőkkel. Ennek úgy tűnik vége, hiszen nem sokkal később új vonalvezetést alakítottak ki a csarnokban. Információink szerint az új pálya sokkal izgalmasabb, a versenyzők folyamatosan dícsérik.
De vajon ki tervezte ezt a remek pályát? Úgy látszik, új csillag van születőben ezen a piacon, aki Herman Tilke babérjaira tör. Kémeink lázas munkába kezdtek, de csak annyit tudtak kideríteni, hogy a hírek hallatán már Bernie Ecclestone is megkereste a tervezőt, hogy alkosson néhány vadonatúj pályát a Forma-1 számára, amivel még több nézőt vonzhatna a sportág.
Azon már meg sem lepődünk, hogy a Budapest Gokart Bajnokság ismét úttörő a motorsportban, és a Forma-1 követi a jó újításokat.
Lázasan keressük a titokzatos tervezőt, amint "elkaptuk", készítünk vele egy interjút.
Addig is Kállai Tomit kérdeztük az új pályáról.
BPGBlog: Szia Tomi! Örülünk hogy újra visszatértél a vízpartról az aszfaltra. A versenyzés a véredben van.
KT: Ez így van, egyszerűen nem bírtam benzingőz és sebesség nélkül. Jó újra versenyezni, remek a társaság és az új pálya egyszerűen elképesztő.
BPGBlog: Miért jó ennyire?
KT: Próbáld ki és megtudod! (nevet) Én ilyen jó csarnokban még nem voltam. A tervező maximálisan kihasználta a helyet, változatos és izgalmas az új pálya. Előzési pontokat is látok, ami fedett pályákon ritka. A másik nagyon fontos dolog a tapadás, ami szintén egyedülálló itt. A régi pálya nagyon csúszott, ezért a kezdő gokartosoknak nehezebb volt. Most viszont bárkinek nagy élmény, legyen akár versenyző, akár kezdő.
BPBlog: Látom nagyon lelkes vagy.
KT: Igen. Ja, és a kettes kategóriában, ahol versenyzem, eddig csak ketten neveztünk. Szóval várjuk az újoncokat is, ha kevesen indulunk, egy kezdő is beférhet a dobogóra, és kupát nyerhet.
BPGBlog: Tomi, köszönjük az interjút.
Kedves olvasóink! Rajta vagyunk az ügyön, hogy megtaláljuk a híres tervezőt, addig elégedjetek meg saját hipermodern kémműholdunk felvételeivel, melyeken a régi (felső) és az új (alsó) pályarajz látható.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Utolsó kommentek